Peter van Leeuwen verlaat DDB Amsterdam
Na ruim een decennium DDB Amsterdam heeft Peter van Leeuwen, client services director, partner en lid van het MT, besloten het bureau te…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hij geeft aan ‘zin te hebben in een nieuwe uitdaging’. Om de juiste nieuwe uitdaging te vinden, heeft Van Leeuwen zichzelf per 1 april 2005 de vrijheid gegund en zijn aandelen verkocht.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Van Leeuwen is ruim 20 jaar binnen de reclamewereld werkzaam (zowel aan klanten- als bureauzijde), waarvan de laatste 11 jaar bij DDB Amsterdam. Gedurende deze periode heeft hij voor een aantal opdrachtgevers gewerkt, zoals Volkswagen, Sony, Nuon, Orange, De Lotto, Friesche Vlag, Interpay en Robeco.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid