Overslaan en naar de inhoud gaan

Reebok keert alweer terug naar DDB

Het wereldwijde Reebok account keert in de loop van 2014 terug naar DDB en Omnicom Group.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het uitstapje naar McGarryBowen (Dentsu) heeft daarmee al met al een jaar geduurd. Het account zal naar verwachting in het voorjaar van 2014 verhuizen. Tegenover legt Reeboks marketingbaas Yan Martin uit dat deze lange overgangsperiode komt doordat McGarryBowen zojuist een campagne heeft gemaakt die er veelbelovend uitziet

related partner content for mobile comes here

Over een jaar wordt het bureau echter hoe dan ook vervangen. Het Reebok account (dat zowel tv als digitaal en social omvat) zal dan worden geleid vanuit DDB, New York. Het media-account blijft bij Aegis’ Carat.
Volgens Martin sluit de aanpak van DDB beter aan bij de marketingplannen die Reebok heeft. AdAge stelt dat de overstap ten dele wordt ingegeven door de behoefte aan stroomlijning met Adidas, dat overwegend werkt met Omnicom reclamebureaus, zoals 180 en TBWA. Martin benadrukt dat hier geen sprake van is en dat hij vrij is om zijn eigen keuzes te maken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in