Reebok keert alweer terug naar DDB
Het uitstapje naar McGarryBowen (Dentsu) heeft daarmee al met al een jaar geduurd. Het account zal naar verwachting in het voorjaar van 2014 verhuizen. Tegenover AdAge legt Reeboks marketingbaas Yan Martin uit dat deze lange overgangsperiode komt doordat McGarryBowen zojuist een campagne heeft gemaakt die er veelbelovend uitziet
Over een jaar wordt het bureau echter hoe dan ook vervangen. Het Reebok account (dat zowel tv als digitaal en social omvat) zal dan worden geleid vanuit DDB, New York. Het media-account blijft bij Aegis’ Carat.
Volgens Martin sluit de aanpak van DDB beter aan bij de marketingplannen die Reebok heeft. AdAge stelt dat de overstap ten dele wordt ingegeven door de behoefte aan stroomlijning met Adidas, dat overwegend werkt met Omnicom reclamebureaus, zoals 180 en TBWA. Martin benadrukt dat hier geen sprake van is en dat hij vrij is om zijn eigen keuzes te maken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid