Hoe bureaus aan hun naam komen [infographic]
Het creatieve duo Rob & Joe van Cargo Collective hebben een nogal complexe maar wel intrigerende infographic gemaakt over hoe bureaus…
Het creatieve duo Rob & Joe van Cargo Collective hebben een nogal complexe maar wel intrigerende infographic gemaakt over hoe bureaus aan hun namen komen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De visual analyseert enkele van de beroemdste reclamebureaus ter wereld.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuEr zijn veel bureaus vernoemd naar hun oprichters (veelal afgekort met teveel letters achter elkaar) en plaatsen, maar er zijn ook een groot aantal die willekeurig zijn vernoemd naar voorwerpen en lichamelijke of metafysische eigenschappen. Nou ja, benieuwd hoe jullie bureau aan zijn naam komt en wat vind je de meest opvallende bureaunaam?
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid