Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe bureaus aan hun naam komen [infographic]

Het creatieve duo Rob & Joe van Cargo Collective hebben een nogal complexe maar wel intrigerende infographic gemaakt over hoe bureaus…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het creatieve duo Rob & Joe van Cargo Collective hebben een nogal complexe maar wel intrigerende gemaakt over hoe bureaus aan hun namen komen.

related partner content for mobile comes here

De visual analyseert enkele van de beroemdste reclamebureaus ter wereld.

Er zijn veel bureaus vernoemd naar hun oprichters (veelal afgekort met teveel letters achter elkaar) en plaatsen, maar er zijn ook een groot aantal die willekeurig zijn vernoemd naar voorwerpen en lichamelijke of metafysische eigenschappen. Nou ja, benieuwd hoe jullie bureau aan zijn naam komt en wat vind je de meest opvallende bureaunaam?

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in