Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatieprijs Brabant 2012 voor campagnes TU/e en Roze Maandag

De campagne Toekomstdromen van de Technische Universiteit Eindhoven en de Roze Maandag-campagne ‘Be Gay for a Day’ zijn de winnaars…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat maakte voorzitter Pieter Hemels van de jury bekend tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van Communicatieclub Bourgondië op 3 januari jl. ‘Toekomstdromen’, ontwikkeld door het Amsterdamse reclamebureau Youngworks in opdracht van de TU/e, ontving de prijs in de categorie Effectief. ‘Be Gay for a Day’, gemaakt door het Tilburgse Scheepens Reclameadviseurs, behaalde de hoogste eer in de categorie Creatief.

related partner content for mobile comes here

De Communicatieprijs Brabant beleefde haar 17e editie en is een initiatief van (CCB). Een onafhankelijke jury heeft zich gebogen over in totaal 36 inzendingen. Daarvan gingen er half november acht door naar Meet the Jury, een tussenronde waarbij de inzenders hun campagnes komen toelichten en vragen van de jury moeten beantwoorden. Het publiek gaf via de site van de CCB nog twee inzendingen een wildcard. Een van de wildcards wist uiteindelijk door te dringen tot de finale.

Zowel in de categorie Effectief als in de categorie Creatief waren er drie finalisten. In de categorie Effectief waren dat, naast Toekomstdromen van TU/e, de Dutch Technology Week van Brainport (bureau: Bex Communicatie uit Eindhoven) en QuinnyCasters (bureau: GiDesign uit Waalre). In de categorie Creatief waren, behalve de Roze Maandag-campagne, de Familie Breburg Koopsoap van Wonen Breburg (bureau: Schwung Reclame uit Tilburg) en de campagne Mano Macchiato (bureau: Veldkamp Produkties uit Son) finalist.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in