Overslaan en naar de inhoud gaan

Kortingcodes populairder

In de tweede helft van 2012 is het aantal consumenten dat online naar kortingscodes zoekt ruim verdubbeld ten opzichte van diezelfde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Veel webwinkels zoeken naar manieren om consumenten over te halen aankopen te doen, nu veel mensen juist de hand op de knip houden. Kortingcodes vormen daarvoor een eenvoudig instrument. Ze worden verspreid via sites zoals Couponcode.nu die alle codes in kaart brengen voor consumenten. Wanneer deze kortingscodes worden ingevuld in het bestelproces van webwinkels, ontvangen consumenten extra korting op hun online aankoop.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
mohib mohib abbas

Ik ben het ermee eens dat dit de beste sites van Nederland zijn als je praat over kortingscode, maar supersavermama speelt ook een grote rol
https://www.supersavermama.nl/

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in