Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw kerstoffensief Lowe tegen Farc

(CO) De Colombiaanse overheid start een kerstoffensief tegen de guerrillagroepering Farc. 'Operatie Bethlehem' is de tweede campagne van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Operatie Bethlehem moet de opstandelingen met lichtbakens de weg naar huis wijzen. In vijf steden in Farc-gebied verlichten grote schijnwerpers de hemel. Als bakens van de vrijheid, althans zo noemt de Colombiaanse overheid het. De keuze voor overgave is overigens niet helemaal vrijblijvend. Jose Miguel Sokoloff, cco Lowe & Partners zegt in Adage: ‘...dit loopt toch op zijn eind, zorg niet dat je de laatste dode wordt'.

related partner content for mobile comes here

Operación Belén door Lowe SSP3

Vorig jaar scoorde Lowe al met de campagne Rivers of Light. 180 strijders gaven de wapenen op en kwamen naar huis nadat ze de berichten van hun familieleden lazen in verlichte plastic ballen, die losgelaten werden op het water. De actie maakte veel indruk, niet alleen in Columbia maar ook in de internationale reclamewereld. Zo leverde deze onder meer een titanium Cannes Lions award op.

Rivers of Light door Lowe SSP3

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in