Overslaan en naar de inhoud gaan

Loden Leeuw naar Miljoenenspel en Zalando

De Loden Leeuwen 2012 van Tros Radar zijn uitgereikt aan Zalando en het Miljoenenspel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De van Tros Radar zijn uitgereikt aan Zalando en het Miljoenenspel.

related partner content for mobile comes here

Tijdens de live-uitzending van het Tros-programma Radar werden de ' winnaars' bekendgemaakt. De Loden Leeuw voor de ‘meest irritante BN’er in een reclame’ ging dit jaar naar (gemaakt door Joe Public Take-Away). (door Jung von Matt) won - net als vorig jaar - een Loden Leeuw in de categorie ‘meest irritante commercial van 2012’.

Patricia Paay kreeg 33 procent van de stemmen en versloeg daarmee Tatjana (28 procent), Winston Gerschtanowitz (18 procent), Jörgen Raymann (13 procent) en Cas Jansen & Jack Wouterse (8 procent).

Zalando ontving 62 procent van de stemmen en liet Specsavers (15 procent), De Nederlandse Energie Maatschappij (11 procent), SIRE (7 procent) en Simpel (5 procent) ver achter zich.
Dit jaar zijn er 127,525 in totaal stemmen uitgebracht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in