
Per 1 oktober 2012 is in Amsterdam TRJNS opgericht door Joris Hofstede, Klaas de Wijs en Jasper Mittelmeijer. Creatieven Hofstede en Mittelmeijer werkten beiden bij AKQA en vormden samen al HofstedeMittelmeijer. De Wijs is strateeg en komt van Heineken.
TRJNS zegt ondernemers en bedrijven te willen helpen met ‘creative business development’. Dat wordt omschreven als het ontwikkelen van bedrijvigheid door effectieve toepassing van creativiteit, commercieel denken en kennis van digitale technologie&media.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPTRJNS werkt momenteel aan de eerste accounts: Joppie Saus, SnappCar, EYE, en Pepsi (in samenwerking met social media bureau LikeFriends).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee