Hofstede, De Wijs en Mittelmeijer richten TRJNS op
TRJNS zegt een bureau te zijn dat met creativiteit ‘direct ingrijpt in commerciële processen zélf’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Per 1 oktober 2012 is in Amsterdam TRJNS opgericht door Joris Hofstede, Klaas de Wijs en Jasper Mittelmeijer. Creatieven Hofstede en Mittelmeijer werkten beiden bij AKQA en vormden samen al HofstedeMittelmeijer. De Wijs is strateeg en komt van Heineken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
TRJNS zegt ondernemers en bedrijven te willen helpen met ‘creative business development’. Dat wordt omschreven als het ontwikkelen van bedrijvigheid door effectieve toepassing van creativiteit, commercieel denken en kennis van digitale technologie&media.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTRJNS werkt momenteel aan de eerste accounts: Joppie Saus, SnappCar, EYE, en Pepsi (in samenwerking met social media bureau LikeFriends).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid