Craft / JANUARY 9, 2013 12:45 Hoe bureaus aan hun naam komen [infographic] Het creatieve duo Rob & Joe van Cargo Collective hebben een nogal complexe maar wel intrigerende infographic gemaakt over hoe bureaus…
PR / JANUARY 9, 2013 12:45 Hoe bureaus aan hun naam komen [infographic] Het creatieve duo Rob & Joe van Cargo Collective hebben een nogal complexe maar wel intrigerende infographic gemaakt over hoe bureaus…
Data & Insights / DECEMBER 17, 2012 11:53 Promoted tweets - een vloek of een zegen? Dat kinderen onzeker kunnen zijn is geen nieuws, dat meisjes net iets vaker onzeker zijn dan jongens ook niet. Maar wat wel verontrustend…
Contentmarketing / DECEMBER 17, 2012 11:53 Promoted tweets - een vloek of een zegen? Dat kinderen onzeker kunnen zijn is geen nieuws, dat meisjes net iets vaker onzeker zijn dan jongens ook niet. Maar wat wel verontrustend…
Influencer marketing / JULY 15, 2012 06:15 Instagram - kans voor merken Vanwege mijn recente 'carriere-switch', van Deloitte naar Social Embassy, zat ik van de week door al mijn foto’s op mijn iPhone (die…
Influencer marketing / JULY 15, 2012 06:15 Instagram - kans voor merken Vanwege mijn recente 'carriere-switch', van Deloitte naar Social Embassy, zat ik van de week door al mijn foto’s op mijn iPhone (die…
Purpose Marketing / MAY 23, 2012 10:15 De laatste social stats :) Voor iedereen die realtime op social wil 'bijblijven' de laatste statistieken/data.
Programmatic / MAY 23, 2012 10:15 De laatste social stats :) Voor iedereen die realtime op social wil 'bijblijven' de laatste statistieken/data.
Purpose Marketing / APRIL 16, 2012 21:31 OMG social is social Vandaag, wilde een bedrijf, nee een leuke jonge (social) vrouw, met mij een afspraak maken. Zij stuurde mij een Direct Message (DM) via…
Reputatie & crisis / APRIL 16, 2012 21:31 OMG social is social Vandaag, wilde een bedrijf, nee een leuke jonge (social) vrouw, met mij een afspraak maken. Zij stuurde mij een Direct Message (DM) via…