Craft / 9 JANUARI 2013, 12:45:34 Hoe bureaus aan hun naam komen [infographic] Het creatieve duo Rob & Joe van Cargo Collective hebben een nogal complexe maar wel intrigerende infographic gemaakt over hoe bureaus…
PR / 9 JANUARI 2013, 12:45:34 Hoe bureaus aan hun naam komen [infographic] Het creatieve duo Rob & Joe van Cargo Collective hebben een nogal complexe maar wel intrigerende infographic gemaakt over hoe bureaus…
Contentmarketing / 17 DECEMBER 2012, 11:53:30 Promoted tweets - een vloek of een zegen? Dat kinderen onzeker kunnen zijn is geen nieuws, dat meisjes net iets vaker onzeker zijn dan jongens ook niet. Maar wat wel verontrustend…
Data & Insights / 17 DECEMBER 2012, 11:53:30 Promoted tweets - een vloek of een zegen? Dat kinderen onzeker kunnen zijn is geen nieuws, dat meisjes net iets vaker onzeker zijn dan jongens ook niet. Maar wat wel verontrustend…
Influencer marketing / 15 JULI 2012, 06:15:00 Instagram - kans voor merken Vanwege mijn recente 'carriere-switch', van Deloitte naar Social Embassy, zat ik van de week door al mijn foto’s op mijn iPhone (die…
Influencer marketing / 15 JULI 2012, 06:15:00 Instagram - kans voor merken Vanwege mijn recente 'carriere-switch', van Deloitte naar Social Embassy, zat ik van de week door al mijn foto’s op mijn iPhone (die…
Programmatic / 23 MEI 2012, 10:15:00 De laatste social stats :) Voor iedereen die realtime op social wil 'bijblijven' de laatste statistieken/data.
Purpose Marketing / 23 MEI 2012, 10:15:00 De laatste social stats :) Voor iedereen die realtime op social wil 'bijblijven' de laatste statistieken/data.
Reputatie & crisis / 16 APRIL 2012, 21:31:00 OMG social is social Vandaag, wilde een bedrijf, nee een leuke jonge (social) vrouw, met mij een afspraak maken. Zij stuurde mij een Direct Message (DM) via…
Purpose Marketing / 16 APRIL 2012, 21:31:00 OMG social is social Vandaag, wilde een bedrijf, nee een leuke jonge (social) vrouw, met mij een afspraak maken. Zij stuurde mij een Direct Message (DM) via…