Overslaan en naar de inhoud gaan

OMG social is social

Vandaag, wilde een bedrijf, nee een leuke jonge (social) vrouw, met mij een afspraak maken. Zij stuurde mij een Direct Message (DM) via…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze dame moet mijn collega's (potentieel) gaan opleiden?? Dat was de reden waarom ik haar heb uitgenodigd. Zegt het iets zegt over haar trainingscapaciteiten? Nee zeker niet. Maar als we in een uur tijd naar haar verhalen luisteren en er geen wedervraag is gesteld, over hoe wij het doen binnen de organisatie, wat onze doelstellingen zijn etc, heb ik mijn eerste gevoel bevestigd. Mijn collega werd steeds stiller (normaal is hij vrij uitgesproken) en voelde ik al: dit wordt hem niet (of haar niet, moet ik eigenlijk zeggen). Conclusies werden online al getrokken en zetten zich hard offline door. Mensen kiezen voor mensen. Ook op (of juist op!) social media en tijdens een koffie.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in