OMG social is social
Vandaag, wilde een bedrijf, nee een leuke jonge (social) vrouw, met mij een afspraak maken. Zij stuurde mij een Direct Message (DM) via…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Deze dame moet mijn collega's (potentieel) gaan opleiden?? Dat was de reden waarom ik haar heb uitgenodigd. Zegt het iets zegt over haar trainingscapaciteiten? Nee zeker niet. Maar als we in een uur tijd naar haar verhalen luisteren en er geen wedervraag is gesteld, over hoe wij het doen binnen de organisatie, wat onze doelstellingen zijn etc, heb ik mijn eerste gevoel bevestigd. Mijn collega werd steeds stiller (normaal is hij vrij uitgesproken) en voelde ik al: dit wordt hem niet (of haar niet, moet ik eigenlijk zeggen). Conclusies werden online al getrokken en zetten zich hard offline door. Mensen kiezen voor mensen. Ook op (of juist op!) social media en tijdens een koffie.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid