Overslaan en naar de inhoud gaan

Kees Vrijdag wint Rotterdam Marketing Award

Kees Vrijdag, oud-adviseur economie van de Kamer van Koophandel Rotterdam, heeft 9 januari de 12e Rotterdam Marketing Award ontvangen, uit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Rotterdam Marketing Award wordt sinds 2001 jaarlijks uitgereikt aan mensen die een belangrijke bijdrage leveren aan het imago van de stad. De vakjury koos dit jaar unaniem voor Kees Vrijdag, omdat hij ‘Rotterdam altijd met ziel en zaligheid verder heeft willen helpen en het niet bij denken houdt, maar onderneemt’.

related partner content for mobile comes here

De uitreiking vond plaats tijdens de Rotterdam Nieuwjaarsborrel in de Laurenskerk.

Kees Vrijdag (61) werkte dertig jaar voor de Kamer van Koophandel Rotterdam. Als adviseur economie was hij de laatste vijf jaar intensief betrokken bij de ontwikkeling van de binnenstad. Momenteel is hij onder meer voorzitter van de Stichting Herdenking 14 mei 1940 en het IMG Internationale Beeld Festival Rotterdam.

Vrijdag won vorig jaar de Dialoogaward 2012, en in 2011 de eerste MyPortMyCity Award.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in