Overslaan en naar de inhoud gaan

Hypotheekadvies van kantoor naar internet

Het (mobiele) internet wordt voor steeds meer consumenten de start van productvergelijking. De tijd is daardoor rijp voor innovatief…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het online advies van eyeOpen kan worden verkregen voor een lager bedrag dan in de traditionele markt en op basis van álle beschikbare hypotheken. Volgens ceo Diederick van Thiel wordt gebruik gemaakt van een 'objectieve vergelijking van honderden hypotheekproducten en tientallen aanbieders.'

related partner content for mobile comes here

Het hypotheekadvies is gebaseerd op beschikbare hypotheken en regelgeving. Ook de ervaringen van honderden hypotheek-experts en klanten worden in het digitale advies meegewogen. Op dit moment zijn 336 producten van 32 aanbieders met duizenden varianten en productvoorwaarden uit de markt opgenomen in het systeem.

Sinds 7 januari is het online hypotheekadvies van eyeOpen beschikbaar voor starters. Voor mensen die al een hypotheek hebben, komt later dit jaar een online advies beschikbaar. De eerste maanden biedt eyeOpen het advies met hoge korting aan in ruil voor feedback op de geboden dienst. Het doel daarvan is volgens Van Thiel om deze adviesmarkt snel definitief te doorbreken.Volgens Professor Van Raaij, hoogleraar economische psychologie aan de Universiteit van Tilburg, past de nieuwe vorm van hypotheekadvies in het huidige tijdsbeeld: 'Er is plek voor online aanbieders, want de schroom bij consumenten om online ook dít soort producten te kopen, neemt snel af.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in