Overslaan en naar de inhoud gaan

Nine de Knecht in directie Dentsu Creative

De head of strategy is al zeven jaar werkzaam bij het Amsterdamse reclamebureau.
dentsu
Nine de Knecht.
dentsu
Nine de Knecht.

Nine de Knecht wordt onderdeel van het managementteam van Dentsu Creative Amsterdam. Ze is al zeven jaar werkzaam bij het reclamebureau, waarvan de laatste vier jaar als head of strategy.

related partner content for mobile comes here

In de laatste jaren groeide het strategie-team van De Knecht van twee naar twaalf mensen, waar gewerkt wordt voor merken als Wehkamp, Volkswagen, Randstad en KLM.

Eigen talent

Sven Vening, ceo Dentsu Creative: 'Met het vertrek van Boris Nihom naar Dentsu Benelux voelde ik de behoefte om de strategische rol binnen ons managementteam meteen in te vullen. Naast inhoudelijke kwaliteiten vinden we persoonlijkheid en energie belangrijk, en die heeft Nine. Bovendien laten we hiermee zien dat we het belangrijk vinden om eigen talent door te laten groeien.'

De huidige directie van Dentsu Creative Amsterdam bestaat nu uit ceo Sven Vening, operations director Hélène van Nimwegen, managing director strategy Nine De Knecht, managing director campaigns Pim Beekman, managing director experience Joeri Bakker, chief creative officer Mark Muller en managing director social & entertainment Michael Nap.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in