Overslaan en naar de inhoud gaan

Mara Janssen verruilt Selmore voor Dentsu Creative

Ze is deze week gestart.
Mara Janssen
Mara Janssen: 'Ik kan goed de pareltjes eruit vissen.'
Mara Janssen
Mara Janssen: 'Ik kan goed de pareltjes eruit vissen.'

Mara Janssen is deze week als creative strategist gestart bij reclamebureau Dentsu Creative in Amsterdam. Ze heeft hiermee de deur dichtgetrokken bij Selmore, waar ze de afgelopen drie jaar werkzaam was in een soortgelijke functie en haar carrière ooit startte als stagiair. 

related partner content for mobile comes here

Bij Dentsu Creative gaat ze in eerste instantie werken op campagnes van onder meer Rabobank en Defensie, twee accounts waar het prijswinnende bureau sinds kort voor werkt. 

Felicitaties

De nog maar 27-jarige Janssen is intussen een bekend gezicht in de reclamewereld. Zo is ze actief als boardmember bij talentenclub Raw en daarnaast is ze sinds kort onderdeel van de Raad van Advies van het Swocc. Op LinkedIn, waar ze haar nieuwe baan heeft gemeld, kan Janssen dan ook rekenen op veel felicitaties van vakgenoten. Janssen: 'Ja, dat is natuurlijk een mooi compliment. Het geeft me het gevoel dat het me echt wordt gegund.'

Janssen was Adformatie al eerder opgevallen. In een interview in april zei ze: 'Veel strategen zijn heel analytisch, maken plannen en overzichten gebaseerd op een platte doelstelling. Ik zit meer op het snijvlak van creatie en strategie. Wat ik vaak hoor is dat ik goed ben in de pareltjes eruit vissen, snel een probleem kan overzien en snel zie waar de potentie zit.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in