Overslaan en naar de inhoud gaan

Tristan Albers (GoSpooky): 'Het is mijn missie het beste uit mensen te halen'

Tristan Albers is een naam die steeds vaker opduikt in advertising. Branchevereniging Via benoemde hem onlangs tot Rookie of the Year.
Tristan Albers
Tristan Albers

Als hoofd content bij social agency GoSpooky is Albers verantwoordelijk voor het begeleiden van teams die contentstrategieën voor merken creëren. Zijn reis naar deze positie was allesbehalve traditioneel. Albers’ carrièrepad begon ver buiten de wereld van advertising. ‘Als klein kind wilde ik bouwvakker worden,’ vertelt hij. 'Zijn liefde voor bouwen kwam niet alleen tot uiting in fysieke constructies, maar ook in creatieve expressies. Zo ontwikkelde hij al snel een passie voor dansen, variërend van klassiek ballet tot breakdance. Albers: ‘Acht jaar lang heb ik heel intensief gedanst. Ik heb lang gedacht dat dat mijn vervolgstap zou worden, dat werd het uiteindelijk niet, maar het gaf mij wel belangrijke vaardigheden als discipline en doorzettingsvermogen, waar ik later in mijn carrière zeker wat aan had’.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in