Overslaan en naar de inhoud gaan

Nickelodeon beloont beste kindercommercial

Nickelodeon reikt volgend jaar juni voor het eerst de Grote Reclame Prijs uit, een onderscheiding voor de adverteerder die de beste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een kinderjury bepaalt via een voorselectie welke commercials meedingen naar de Grote Reclame Prijs. organiseert de awarduitreiking samen met . Een media- en reclamewijsheid training moet de juryleden klaarstomen voor het beoordelen van de inzendingen. Tijdens de training bepalen de kinderen met elkaar op welke factoren ze de commercials gaan beoordelen. Op basis van deze factoren worden alle commercials getoetst.

related partner content for mobile comes here

Ieder kwartaal komt de kinderjury bijeen en beoordeelt de ingezonden commercials. De beste commercials verschijnen op de website , waar alle Nederlandse kinderen kunnen stemmen op hun favoriet. De best beoordeelde commercials gaan door naar de finale en maken kans op de Grote Reclame Prijs. Het eindoordeel van de kinderjury, een speciale vakjury en de stemmen van het publiek bepalen uiteindelijk de winnaar. De adverteerder met de beste commercial wordt gehuldigd tijdens de Kids Insights Day in juni 2013.

Nickelodeon wil met de Grote Reclame Prijs verantwoordelijkheid nemen voor het niveau van kinderreclames en adverteerders stimuleren om effectieve en aansprekende commercials te ontwikkelen.

Adverteerders kunnen hun commercial voordragen via en vanaf 11 juli kan het publiek hier stemmen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in