Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne spitsstroken: vlottere doorstroming verkeer

Maandag startte het ministerie van Infrastructuur en Milieu in samenwerking met Rijkswaterstaat de landelijke van A naar Beter campagne…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Doel van de is om het publiek te informeren over het gebruik van spitsstroken tijdens drukte op de weg.

related partner content for mobile comes here

Door spitsstroken te gebruiken wordt de snelweg beter benut en kan het verkeer vlotter doorstromen. De campagne loopt tot 25 juni en bestaat uit een tv-commercial, een radiocommercial, banners op een groot aantal websites en inzet van sociale media.

Hoofdrolspeler in de campagne is . Kees wordt in de campagne ingezet om boodschap over het belang van het gebruik van spitsstroken te vertellen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in