Overslaan en naar de inhoud gaan

Magazine Ziggo voorzichtig digitaal

Kabelaanbieder Ziggo stuurt voortaan aan een deel van zijn klanten een digitale verzie van magazine Zie. Het merendeel blijft Zie op print…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onlangs verstuurde Ziggo per e-mail een introductie van de digitale versie van Zie. Het magazine is geschikt is voor pc, tablet en smartphone. Het is bedoeld voor een klein deel van de Ziggo-klanten. 'Ongeveer 500.000 mensen krijgen het magazine digitaal aangeboden. Dat betreft vooral jongeren', zegt Erik van Doeselaar van Ziggo. Het magazine bevat hoofdzakelijk tips en nieuws, gericht op tv-kijkers en internetgebruikers.

related partner content for mobile comes here

De papierenversie van Zie bestaat al enkele jaren. Voorlopig wordt dat blad nog naar ongeveer 2,5 miljoen klanten verzonden. Volgens Van Doeselaar is het de bedoeling dat niemand het magazine op print én digitaal ontvangt. Wel is de digitale versie voor iedereen te bekijken op ziemagazine.nl. Enigszins verwarrend is dat Zie daar als volledig nieuw wordt gepresenteerd, met de aanduiding 'nr. 1'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in