Budweiser Ice Cold: Hoe hoger de temperatuur, hoe hoger de korting
De bierconsumptie is in Ierland na Tjechie het hoogst van heel Europa en de mensen drinken een vast merk bier op regelmatige basis. Wat kun…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het merk Budweiser vond hierop een antwoord op deze uitdaging door een innovatieve mobiele campagne met mobiele coupons op te zetten, dat korting geeft naarmate het lokale weer warmer wordt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Met de Budewieser Ice Cold Index app kreeg de consument coupons die hen korting gaf op een glas Budweiser bij alle 2.500 deelnemende lokale kroegen
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS- Bij een temperatuur bij 15°C of lager ontving je geen korting
- Tussen 16°C of 17°C was de korting 1 euro
- Tussen 18°C of 19°C kreeg je €2 korting.
- Wanneer de temperatuur 20°C of warmer was, kon je zelfs een gratis biertje ontvangen.
In het eerste weekend van de campagne werd de app 30.000 maal gedownload en over de gehele campagne liep het aantal downloads zelfs op tot 150.000. Dit was 50% van de gehele doelgroep.
Zie hieronder de TV commercial:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid