Overslaan en naar de inhoud gaan

Inhaken op Nederland-Duitsland

De spanning voor de wedstrijd van het jaar, Nederland-Duitsland, stijgt. Heineken en The Young Generation zetten alles nog even op scherp.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om de Heineken Rugnummers EK-campagne een extra impuls te geven, bedacht TBWA\Neboko een 'legendarische' actie om online te verspreiden: Een fan plaatst een oranje wielklem op de Duitse spelersbus. De film ging zonder betaalde seeding viraal en is binnen 3 dagen meer dan een miljoen keer bekeken. Verschillende media berichtten over de viral. Daarnaast genereerde de film 10.000 likes en 5.000 shares op de Heineken Facebookpagina.

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Bureau: TBWA\NEBOKO
Creatie: Bas Engels, Yacco Vijn
Regie: Rogier Hesp (Caviar/Unlimited)

The Young Generation lanceerde speciaal voor de wedstrijd van vanavond een ludieke waarbij je met Rijkaard kan spugen op Voller. 'Weer eens wat anders dan penalty's schieten', aldus Simon van Cleeff van het bureau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in