Inhaken op Nederland-Duitsland


Om de Heineken Rugnummers EK-campagne een extra impuls te geven, bedacht TBWA\Neboko een 'legendarische' actie om online te verspreiden: Een fan plaatst een oranje wielklem op de Duitse spelersbus. De film ging zonder betaalde seeding viraal en is binnen 3 dagen meer dan een miljoen keer bekeken. Verschillende media berichtten over de viral. Daarnaast genereerde de film 10.000 likes en 5.000 shares op de Heineken Facebookpagina.
Credits
Bureau: TBWA\NEBOKO
Creatie: Bas Engels, Yacco Vijn
Regie: Rogier Hesp (Caviar/Unlimited)
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSThe Young Generation lanceerde speciaal voor de wedstrijd van vanavond een ludieke Facebook-game: Das EK Spuug Spiel waarbij je met Rijkaard kan spugen op Voller. 'Weer eens wat anders dan penalty's schieten', aldus Simon van Cleeff van het bureau.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid