Lipton Ice Tea komt met Schreeuwhelmus


In navolging van andere bekende sporthelden zoals Éric Cantona schreeuwt Wesley het in de Lipton Ice Tea commercial uit van frustratie als het hem maar niet lukt om te scoren. Door het drinken van Lipton Ice Tea houdt hij zijn hoofd weer koel en schiet hij de bal snoeihard en loepzuiver in het doel.
Met de lancering van de campagne worden Oranjesupporters die niet naar Oekraïne af kunnen reizen opgeroepen om net als Wesley hun frustratie van zich af te schreeuwen via de Lipton Ice Tea Facebook app. De app transformeert de schreeuw tot ware supportersnummers als het ‘Schreeuwhelmus’, Schreeuw Holland Schreeuw’ of ‘Wij Schreeuwen voor Oranje’. Thuisblijvers maken hiermee alsnog kans om af te reizen naar Oekraïne.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVoor het EK heeft Lipton Ice Tea een limited edition flesje laten ontwerpen; de Oranje KNVB Edition, die nu te verkrijgen is.
De commercial is hier te zien.
- Blijf op de hoogte van alle EK 2012 inhakers met de Oranje Barometer.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid