Overslaan en naar de inhoud gaan

Lipton Ice Tea komt met Schreeuwhelmus

Lipton Ice Tea en Wesley Sneijder richten samen het vizier op het EK Voetbal met de Hou je Hoofd Koel-campagne. Onderdeel is een app met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In navolging van andere bekende sporthelden zoals Éric Cantona schreeuwt Wesley het in de Lipton Ice Tea commercial uit van frustratie als het hem maar niet lukt om te scoren. Door het drinken van Lipton Ice Tea houdt hij zijn hoofd weer koel en schiet hij de bal snoeihard en loepzuiver in het doel.

related partner content for mobile comes here

Met de lancering van de campagne worden Oranjesupporters die niet naar Oekraïne af kunnen reizen opgeroepen om net als Wesley hun frustratie van zich af te schreeuwen via de Lipton Ice Tea . De app transformeert de schreeuw tot ware supportersnummers als het ‘Schreeuwhelmus’, Schreeuw Holland Schreeuw’ of ‘Wij Schreeuwen voor Oranje’. Thuisblijvers maken hiermee alsnog kans om af te reizen naar Oekraïne.

Voor het EK heeft Lipton Ice Tea een limited edition flesje laten ontwerpen; de Oranje KNVB Edition, die nu te verkrijgen is.

De commercial is te zien.

- Blijf op de hoogte van alle EK 2012 inhakers met de .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in