Overslaan en naar de inhoud gaan

Twee winnaars Jonge Honden 24 uurs pitch

De jury van de 24uurspitch van JongeHonden heeft twee teams als winnaar gekozen: Bryan & Daniel en Ramin & Judit. De winnaars doen tijdens…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nederland mag in Cannes teams afvaardigen in de categorieën Print, Film en Cyber. De jury – bestaande uit Peter Hamelinck, Mischa Schreuder, Mervyn ten Dam en Tim Voors - kon nog geen derde winnend team selecteren. ‘Het verschil tussen het winnende werk en het andere werk was te groot’, aldus Schreuder. Om de derde afgevaardigde te kiezen zullen de juryleden de portfolio’s van alle deelnemers aan de pitch beoordelen.

related partner content for mobile comes here

De 24 uurs pitch begon woensdag om 16.00 uur en liep donderdag dezelfde tijd af. Red Bull zorgde niet alleen voor de briefing - bedenk een activatieconcept voor het nachtleven-, maar bood ook 24 uur lang onderdak aan de teams in het pand in Noord. Bryan & Daniel en waren overtuigende winnaars.

Woensdagavond werd ook de Gouden Zaag uitgereikt, de aanmoedigingsprijs voor jong talent van Jonge Honden en MarketingTribune. De prijs ging dit jaar naar Achtung!-team Pascal Rotteveel en Niels Straatsma.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in