
Bij de Effie staat het leren om effectieve campagnes te maken centraal. De focus ligt dan ook op de resultaten van de communicatiecampagnes en de strategische keuzes die hieraan ten grondslag liggen. De Effie kent drie inzendcategorieën: gedragscampagnes, merkcampagnes en bewustwordingscampagnes.
Dit jaar maakt de EffieOrganisatie eveneens gebruik van een online inzendmodule op www.effie.nl. Daarmee kunnen deelnemers hun case online invullen én versturen. Op de website staat ook alle informatie en regels voor deelname aan Effie 2012.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersChannel Marketing Manager Project Business
SomfyInzenders voor de Effie moeten aantonen dat de communicatie een belangrijke of doorslaggevende rol heeft gespeeld bij het behalen van een buitengewoon marketingresultaat.
De uitreiking van de EffieAwards vindt plaats op donderdag 4 oktober 2012.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee