Overslaan en naar de inhoud gaan

Inschrijving Effie 2012 van start

Sinds 1 mei kunnen adverteerders en bureaus cases inzenden om mee te dingen naar de EffieAwards 2012 van BVA en VEA. De cases dienen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij de Effie staat het leren om effectieve campagnes te maken centraal. De focus ligt dan ook op de resultaten van de communicatiecampagnes en de strategische keuzes die hieraan ten grondslag liggen. De Effie kent drie inzendcategorieën: gedragscampagnes, merkcampagnes en bewustwordingscampagnes.

related partner content for mobile comes here

Dit jaar maakt de EffieOrganisatie eveneens gebruik van een online inzendmodule op . Daarmee kunnen deelnemers hun case online invullen én versturen. Op de website staat ook alle informatie en regels voor deelname aan Effie 2012.

Inzenders voor de Effie moeten aantonen dat de communicatie een belangrijke of doorslaggevende rol heeft gespeeld bij het behalen van een buitengewoon marketingresultaat.

De uitreiking van de EffieAwards vindt plaats op donderdag 4 oktober 2012.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in