Overslaan en naar de inhoud gaan

Etiketten Loterij wijst op gevaar huishoudchemicaliën

Omdat er jaarlijks 2100 mensen op de eerstehulp belanden na een ongeval met huishoudchemicaliën beginnen de Voedsel- en Warenautoriteit en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via deze worden consumenten aangespoord om waarschuwingszinnen en symbolen op verpakkingen beter te lezen en op te volgen. Als mensen in hun voorraadkasten gaan kijken kunnen ze een prijs winnen. Op etiketten van enkele gevaarlijke producten zoals was- en reinigingsmiddelen, gootsteenontstoppers, lijm en verf staat de verborgen tekstregel: "Gefeliciteerd! Door het lezen van dit etiket heeft u €1.000,- gewonnen". De tekst staat alleen op chemicaliën die al verkocht zijn.

related partner content for mobile comes here

Van de slachtoffers die jaarlijks naar het ziekenhuis moeten ba een ongeval met huishoudchemicaliën, is een op de vijf jonger dan vijf jaar. De meesten lopen een vergiftiging op door het drinken en snoepen van de producten.

Lemz is verantwoordelijk voor de campagne.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in