Overslaan en naar de inhoud gaan

Medeoprichter verlaat Dawn

‘Het is gewoon tijd voor een nieuwe stap. Voor Dawn en voor mij.’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Medeoprichter Jaap Boender verlaat reclamebureau Dawn na een dikke vijf jaar. Boender zegt dat – nu de kritische 5 jaargrens doorstaan is - het tijd is voor een nieuwe stap. ‘Voor Dawn en voor mij.’

related partner content for mobile comes here

Boender: ‘Met 18 mensen, een breed portfolio aan betekenisvol werk en een grote verscheidenheid aan langlopende klantbureaurelaties staat Dawn als een huis.’

Dawn ontwikkelt zich volgens Boender steeds breder. Naast campagnes worden er ook producten, diensten en platforms bedacht en geproduceerd. Dat vraagt volgens Boender om ander talent, en anders nadenken over processen en verdienmodellen.’

Boender: ‘Ik heb altijd het meeste plezier gehad in het opstarten van een bedrijf. Het verder uitbouwen laat ik graag over aan anderen, zeker nu Dawn financieel gezond is. Ik heb nog geen concrete plannen maar wil me gaan richten op het (mee) ondernemen en vormgeven van nieuwe start-ups.’

Medio 2014 neemt Boender afscheid bij Dawn.

David Snellenberg en Greo Belgers hebben de algemene leiding in handen van Dawn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in