Overslaan en naar de inhoud gaan

Miriam Rapon start Dare Creative

Dare Creative verzorgt onder meer branded content campagnes, activatie campagnes, on-air en online producties.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Miriam Rapon, ex-Discovery Networks Benelux, start , een contentleverancier voor merken, bureaus en broadcasters. Dare Creative presenteert zichzelf als een no-nonsense bureau dat zowel conceptontwikkeling als productie voor zijn rekening neemt.

related partner content for mobile comes here

Bij de start mag Dare Creative al Tweakers, KPN en PromaxBDA tot de klanten rekenen.

Dare Creative verzorgt branded content campagnes, activatie campagnes, on-air en online producties, events en high-end tv commercials en tevens de productie voor tv-programma’s.

Miriam Rapon was sinds 2011 werkzaam bij Discovery Networks Benelux, waar zij het initiatief nam een commercieel productieteam op te starten. Dit resulteerde in het bedrijfsonderdeel Discovery Client Productions (DCP). Country Manager Discovery Networks Benelux, Alco de Jong, is zeer enthousiast over haar efforts en spreekt het voornemen uit om Dare Creative voor toekomstige producties in te schakelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in