Overslaan en naar de inhoud gaan

Waar worden tablets meest voor gebruikt?

Om te shoppen en voor entertainment.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit onderzoek van in Groot-Brittannië en de VS. 

related partner content for mobile comes here

- 66 procent van de ondervraagden pakken de tablet om productinformatie te vinden, voordat ze iets online kopen.

- 63 procent van hen gebruikt het om filmpjes en foto&;s te kijken, of prijzen of informatie over winkels te checken.

De tablets worden dus vooral gebruikt als mensen tijd hebben om thuis even rustig te zitten.

5 procent geeft aan dat ze de tablet gebruiken om op te werken, 73 procent gebruikt het alleen thuis om bijvoorbeeld tv te kijken.

Goed werken

De ondervraagde gebruikers geven natuurlijk aan dat ze willen dat websites goed werken op de tablet.

29 procent van de Amerikanen en 31 van de Britten zegt dat ze hetzelfde willen als op hun desktop, maar dan op de tablet.

31 procent van de Amerikanen en 29 procent van Britten willen dezelfde content en gebruikerservaring als op een site voor de desktop.

Uit hetzelfde onderzoek blijkt dat 61 procent van de ondervraagde retailers mensen dat hun consumenten op de tablet dezelfde ervaring willen als op de desktop. 28 procent gaat ervanuit dat ze een soortgelijke ervaring als op hun smartphone willen.

(Bron )

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in