Overslaan en naar de inhoud gaan

Jan Janssen kiest voor Groowup

Fietsmerk Jan Janssen heeft Groowup gevraagd een nieuwe positionering voor het merk te ontwikkelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bedrijf wil het merk en de verkopen een extra boost geven in de aanloop naar de tourstart van Utrecht in 2015.

related partner content for mobile comes here

Groowup tekent voor zowel de strategie als de creatie van de nieuwe brandstory. Deze zal bij het begin van het nieuwe wegseizoen, in maart, gezicht krijgen. De komende maanden zal er hard gewerkt worden aan zowel de online als offline middelen.

Pierre Janssen van Jan Janssen zegt: &;Wij willen ons fietsmerk meer onder de aandacht brengen van de steeds groter wordende groep wielerliefhebbers. Groowup is als modern fullservice bureau voor ons de ideale partner.&;

Jan Janssen is een van de laatste zelfstandige fietsenmerken van Nederland. Opgericht in 1972 door de eerste Nederlandse toerwinnaar Jan Janssen zelf. De fietsen worden handmatig in de Nederlandse fabriek opgebouwd en kunnen door de klanten helemaal naar wens worden samengesteld. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in