Overslaan en naar de inhoud gaan

Easyjet kiest voor Being There

Being There heeft na een pitch tussen drie bureaus het Nederlandse account voor de grote Britse luchtvaartmaatschappij Easyjet gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Being There gaat voor Easyjet een doorvertaling maken van de campagne &;Generation Easyjet&; die eerder in Groot-Brittannie werd gelanceerd.

related partner content for mobile comes here

Meer dan de helft (56.5%) van de Europese kinderen heeft per vliegtuig een reis naar het buitenland gemaakt voordat zij tien jaar oud zijn. Daarmee verschillen zij van hun ouders en grootouders waarvan respectievelijk 60% en 70% nooit een internationale vlucht maakte voor de tiende verjaardag, zo blijkt uit een onderzoek uitgevoerd door onderzoeksbureau TNS Omnibus in opdracht van easyJet.

William Vet, commercieel manager van easyJet over de betekenis van generation easyJet: &;We starten in binnenkort een communicatiecampagne waarin we de generatie easyJet in beeld brengen: mensen die zijn gaan reizen dankzij onze lage tarieven. De campagne vertelt over het positieve effect van de democratisering van de luchtvaart op de samenleving, waarbij een nieuwe generatie reizigers is ontstaan.&;

Overigens is de pay-off niet erg origineel: in Nederland liep twee jaar lang de campagne &;Generatie KPN&;.

De campagne Britse campagne ziet er zo uit:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in