Easyjet kiest voor Being There


Being There gaat voor Easyjet een doorvertaling maken van de campagne 'Generation Easyjet' die eerder in Groot-Brittannie werd gelanceerd.
Meer dan de helft (56.5%) van de Europese kinderen heeft per vliegtuig een reis naar het buitenland gemaakt voordat zij tien jaar oud zijn. Daarmee verschillen zij van hun ouders en grootouders waarvan respectievelijk 60% en 70% nooit een internationale vlucht maakte voor de tiende verjaardag, zo blijkt uit een onderzoek uitgevoerd door onderzoeksbureau TNS Omnibus in opdracht van easyJet.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWilliam Vet, commercieel manager van easyJet over de betekenis van generation easyJet: 'We starten in binnenkort een communicatiecampagne waarin we de generatie easyJet in beeld brengen: mensen die zijn gaan reizen dankzij onze lage tarieven. De campagne vertelt over het positieve effect van de democratisering van de luchtvaart op de samenleving, waarbij een nieuwe generatie reizigers is ontstaan.'
Overigens is de pay-off niet erg origineel: in Nederland liep twee jaar lang de campagne 'Generatie KPN'.
De campagne Britse campagne ziet er zo uit:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid