Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediatic en Functioneel Wit fuseren

Pr- en contentmarketingbureau Mediatic en redactiebureau Functioneel Wit fuseren per direct. Het nieuwe bureau, dat onder beide labels…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de fusie speelt het bureau in op de veranderende marketingbehoefte. Het effect van reclame wordt minder. Consumenten hebben bovendien steeds meer behoefte aan relevante content, terwijl traditionele journalistieke titels verdwijnen. ‘Slimme bedrijven anticiperen op deze trend door zelf uitgever te worden van relevante content’, zegt Matthijs Rutten, in 2010 de oprichter van Mediatic en commercieel directeur bij het nieuwe bureau.

related partner content for mobile comes here

 

Directeur van het fusiebedrijf is Dennis Mensink, oprichter van Functioneel Wit, dat onder andere BoerCroon, Fujitsu, Manpower Group, Accenture en EY als opdrachtgevers heeft.

Derde partner naast Rutten en Mensink is Jeroen Gunter, die voor de fusie de dagelijkse leiding had bij Mediatic.

 

Amsterdam en Deventer

Het nieuwe bureau is per direct verhuisd naar het INIT-gebouw aan de Czaar Peterstraat in Amsterdam. Mediatic zat al in Amsterdam. Het fusiebedrijf houdt ook een kantoor in Deventer, waar Functioneel Wit in 2008 is opgericht.

Bij het fusiebedrijf, dat een omzet heeft van circa één miljoen euro, zijn 12,5 fte’s werkzaam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in