Overslaan en naar de inhoud gaan

Nu in Adformatie: 'Bereik is de nieuwe like'

Delen, gamification, de klant als doe-het-zelver, alle grote trends op het gebied van media, social, bureaus en marketing zijn te lezen in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De coverstory van Adformatie gaat over de opmars van gamification, een trend die in 2014 zal doorzetten. Peter van der Klugt schetst een beeld van de sprankelende Nederlandse gaming industrie.

related partner content for mobile comes here

Adformatiebloggers Edwin Korver, Stef de Jong en Steven voorzien de volgende trends op het gebied van social media:

  • Delen, de hippie is terug: de deeleconomie groeit onder druk van een voortdurend dreigende recessie in 2014 én de jaren erna gestaag door.
  • Vertrouwen is key, de complexiteit neemt toe: het wordt een overgangsjaar naar open en transparante organisaties, zogenaamde social businesses, die in de jaren daarna de toon zullen zetten
  • De consument bepaalt, samen: de motivatie en verhaalkracht achter een product of dienst gaat een steeds grotere rol spelen in een aankoopbeslissing van de consument.
  • Reclamebudgetten op social nemen toe, bereik is de nieuwe like: de integratie van earned en owned media zaleindelijk plaatsvinden.Voorheen ging Facebook om het aantal fans, nu om bereik.
  • Marketing in the moment: Marketing wordt Blitzkrieg-marketing

Lees het hele artikel in Adformatie, met daarin ook:

- Hema-directeur Ronald van Zetten over waarom de brandstretch van Hema toch een goed idee is.

- Google-directeur Pim van der Feltz vertelt over zijn stage bij JWT Amsterdam

- De rake klappen die vallen bij Havas Amsterdam

- Vodafone&;s head of brand & marcom over het afscheid van het vaste themabureau

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in