Overslaan en naar de inhoud gaan

Dirk Kuyt in tv-commercial Donald Duck

Dirk laat zijn team Fenerbahçe SK wachten omdat hij de Donald Duck aan het lezen is. 'Laat ze alvast beginnen, ik kom zo.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds kort stelt Donald Duck (&;een vrolijk weekblad&;) elke maand een BN&;er centraal. Zo ook topvoetballer Dirk Kuyt. Voor de gelegenheid pakt Kuyt ook de hoofdrol in de bijbehorende tv-commercial. 

related partner content for mobile comes here

Suzan Schouten, uitgever Kids & Teens Sanoma, verwoordt de achterliggende gedachte: &;Doorzettingsvermogen en discipline zijn in deze hectische 21ste eeuw meer dan ooit nodig om later je droombaan te kunnen realiseren. Met Donald Duck en Dirk Kuyt willen we daar graag op aanhaken. Dirk Kuyt is wat ons betreft HET voorbeeld, idool voor vele kinderen in Nederland en past perfect bij ons thema "Geef je dromen de ruimte..." en bij het vrolijke weekblad.&;

 

De RTV-campagne waarin Dirk Kuyt centraal staat start dinsdag 28 januari 2014.

Credits:
Titel: Ik Kom Zo
Product: Donald Duck Weekblad
Media: TV, Radio,
Klant: Sanoma
Verantwoordelijk bij de klant: Fiona Cordes
Bureau: CREAMM
Concept en Regie: Yvo van Koppenhagen
Producer: Patrick Bakker
Camera: Emiel van der Meer
Productiemaatschappij Istanbul: MinusGreen
Line producer: Serhan Nasirli
Muziek: Vulcanic Music

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in