BlowUP media en Unilever introduceren The Wow
Out of home bedrijf blowUP media introduceert samen met Unilever The Wow, een 'super motion' led-scherm in Rotterdam.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het led-scherm is 170m² en 'hangt' recht tegenover Rotterdam CS. Unilever is de officiële lanceringpartner van ‘The Wow’. Harry Dekker, Media Director van Unilever: 'Impact en engagement zijn dan belangrijke factoren om rekening mee te houden bij strategische planning en creatieve invulling van een campagne. Wij zijn onder de indruk van de mogelijkheden en flexibiliteit van "The Wow" in Rotterdam.'
De realisatie van ‘The Wow’ is mede tot stand gekomen in samenwerking met de gemeente Rotterdam en Maarsen Groep.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid