Overslaan en naar de inhoud gaan

Menno Kluin maakt opnieuw carrierestap in NY

De Nederlandse art director Menno Kluin (DDB NY) maakt wederom de overstap naar een mooi Amerikaans topbureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kluin verlaat DDB New York om executive creative director & head of art and design bij Deutsch New York te worden. Bij DDB, , was hij creatief eindverantwoordelijk voor Reebok. Ook werke hij voor de New York Lottery (&;Yeah, that kind of rich&;) en de WaterIsLife-campagne. 

related partner content for mobile comes here

Bij Deutsch gaat Kluin werken op het wereldwijde Acuvue-account en op een nieuw account dat binnenkort bekend wordt gemaakt. Hij rapporteert aan chief creative officer Kerry Keenan.  

Voor DDB werkte Kluin voor Y&R en Saatchi & Saatchi NY waar hij zijn carriere lanceerde door in de eerste 2 jaar acht Cannes Lions te winnen. Het leverde hem de afgelopen jaren plekken in lijstjes op als Most awarded art directors (Creativity), Top 50 Young Creatives (New York Art Directors Club) en Top Graduate (AdWeek). 

In Nederland werkte Kluin maar kort als junior bij Storm in Rotterdam, waarna hij naar Hamburg vertrok om een opleiding aan de Miami Ad School te volgen. 

NY Lottery

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in