Overslaan en naar de inhoud gaan

Utopia stuwt marktaandeel SBS

Dankzij de goede eerste week van Utopia is het marktaandeel van SBS in week 2 gegroeid.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het aandeel van SBS6 steeg over de hele dag en in de avond met meer dan 2 procent. Over de hele dag kwam SBS6 uit op 8,3 procent, ’s avonds op 10,0 procent. De SBS-zenders kwamen gezamenlijk uit op 14,5 overdag en in het avondtijdvak op 17,7 procent.

De publieke zenders behaalden over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 34,0 procent. ’s Avonds was dat 36,6 procent. De zenders van RTL Nederland behaalden een marktaandeel van 23,2%  (dag) en 27,5% (avond).
De BrandDeli-zenders (Be Viacom, Discovery Networks Benelux en FOX International Channels) kwamen samen over de gehele dag uit op 6,0 en ’s avonds op 11 procent.

Boer Zoekt Vrouw was weer het best bekeken programma met deze keer ruim 3,7 miljoen kijkers.

Bron: Stichting .

Later vandaag een analyse over de kijkcijfers van de eerste week Utopia.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in