Overslaan en naar de inhoud gaan

Typetjes Van Koningsbrugge doen rebranding Overtoom

'Het nieuwe Overtoom is Manutan', die boodschap moet ‘change manager’ Bob de Haan overbrengen. En andere typetjes van Jeroen van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maandag 6 januari is de van Overtoom gestart. De nieuwe merknaam – Manutan – en bijbehorende merkwaarden wordt voor het voetlicht gebracht door een drietal Draadstaal-achtige typetjes die allen worden neergezet door Jeroen van Koningsbrugge. Draadstaal-regisseur Willem van der Vet was nauw betrokken bij de commercial.

related partner content for mobile comes here

Het bureau achter de campagne, Canday, spreekt van een realtime rebrandingcampagne. De campagne bestaat verder uit social media, video content, conversation management en online activaties.

Credits:

Creatief bureau: Canday
Strategie: Joris Verhaak / Barry de Waal
Concept: Barry de Waal / Joris Verhaak / Hans Segeren
Creatieve directie: John Lommers
Projectmanagement: Hennie Bouwe / Danielle van Disseldorp
Accountmanagement: Natascha van den Ende / Inge Hubers
Bob de Haan, Annette, Berrie: Jeroen van Koningsbrugge

Klant: Manutan
CEO: Ghislaine Duymelings
Marketingdirecteur: Arie van Dusseldorp
Marketingmanager: Cees van der Wel
Manager Customer Marketing: Liesbeth de Groot

Filmproductie: Wenneker Online Film
Regisseur: Willem van der Vet
Producer: Robert Verberne

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in