Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Coca-Cola - Reasons to believe

Coca-Cola is vandaag een nieuwe campagne gestart om ‘optimisme, positiviteit en hoop uit te dragen’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het merk wil hiermee duidelijk maken dat er meer goed dan kwaad is in de wereld.

related partner content for mobile comes here

De campagne ‘Reasons to Believe’ moet ‘mensen helpen herinneren dat tegenover alle negatieve omstandigheden waar we in het leven mee te maken hebben, er talloze positieve &;Reasons to Believe&; zijn.’

De campagne is opgebouwd uit een reeks van contrasterende situaties met tegengestelde emotionele gebeurtenissen die zowel negatieve als positieve gevoelens oproepen.

De commercial deels aangepast naar lokale omstandigheden, zoals voor Nederland de tegenstelling tussen het ongemak van de file in de auto en het plezier van vervoer met de fiets.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De campagne zal in Noordwest Europa en Scandinavië lopen, inclusief Nederland.

Het bestaat uit verschillende onderdelen, zoals een tv-commercial van 60 seconden, een aantal online video’s, digitale communicatie, sociale media, outdoor en winkelvloeractivatie.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in