Overslaan en naar de inhoud gaan

'Mobile Predictions 2014: What will and won't happen'

Thomas Husson en Julie Ask van Forrester Reasearch hebben hun mobile verwachtingen voor dit jaar gepubliceerd in het rapport 'Mobile…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mobile overstijgt digital 

related partner content for mobile comes here

Volgens Hussson wordt mobile marketing vaak onder de noemer &;digital&; gezet, maar heeft effect op de gehele bedrijfsvoering. Thomas Husson: "Mobile is becoming not only the new digital hub but also the bridge to the physical world. That’s why mobile will affect more than just your digital operations — it will transform your entire business. 2014 will be the year that companies increase investments to transform their businesses, with mobile as a focal point,"

Big Data

Relevantie is bij mobiel altijd al key geweest, maar dit zal komend jaar nog belangrijker worden. Consumenten moeten op het goede moment, met de juiste tool en content &

;engaged&; worden. Via de mobiel wordt voldoende data gegenereerd om te zien hoe en wanneer je consumenten kan converteren naar klanten. 

; worden. Via de mobiel wordt voldoende data gegenereerd om te zien hoe en wanneer je consumenten kan converteren naar klanten. 

; worden. Via de mobiel wordt voldoende data gegenereerd om te zien hoe en wanneer je consumenten kan converteren naar klanten. 


Mobile Advertising

Mobile advertising begint volwassen te worden. Nieuwe advertentieformaten worden steeds beter aangepast op het gebruikte scherm. Steeds vaker zal video onderdeel zijn van een mobile campagne


What won&;t happen in 2014? 
Husson en Ask verwachten trouwens niet dat bedrijven op gebied van mobile dit jaar een inhaalslag naar hun klanten gaan maken. Julie Ask: "Your customers&; expectations are higher than you can achieve and are evolving faster than you can move - unless you are a mobile leader with agile development teams in place." 

"Your customers&; expectations are higher than you can achieve and are evolving faster than you can move - unless you are a mobile leader with agile development teams in place." 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in