Overslaan en naar de inhoud gaan

Shoestring en BrandDeli: Hoe vér kun je gaan?

Shoestring, M2Media en BrandDeli beginnen deze week een grootschalige brand partnership met als doel de spontane naamsbekendheid van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er is een multimediale campagne ontwikkeld rondom de pay-off van Shoestring: ‘Hoe vér kun je gaan’? De campagne is in samenwerking met M2Media ontwikkeld en wordt ingezet op de platformen van TLC, Comedy Central, Discovery Channel en National Geograpic Channel.

Shoestring richt zich met deze campagne op zowel mannelijke als vrouwelijke singles én koppels tussen de 25 en 34 jaar. Deze doelgroep staat aan het ‘begin’ van hun carrière en is ‘young at heart’. Ze hebben een passie voor reizen, natuur en cultuur en zijn avontuurlijk en energiek.

related partner content for mobile comes here

De campagne bestaat uit drie onderdelen: een spotcampagne, programmasponsoring, alsmede een on air en online activatiecampagne.

Kijkers wordt gevraagd hoe ver zij willen gaan voor een droomreis met Shoestring. De deelnemers worden via tv, prerolls en sociale media (Facebook en Twitter) van Comedy Central, Discovery Channel, National Geograpic Channel en TLC, opgeroepen om naar een speciale microsite te gaan. Om zoveel mogelijk deelnemers te verkrijgen, is het deelnamemechanisme laagdrempelig gehouden: de motivatie kan zowel schriftelijk, als via foto of video.

Nico Hilhorst van M2Media licht toe: ‘Naar aanleiding van de uitdagende briefing van Shoestring zijn we op zoek gegaan naar een samenwerking met een partij die de verschillende doelgroepen van Shoestring kan bereiken én activeren. De match tussen Shoestring en de zenders van BrandDeli was hierbij snel gemaakt. Middels de inzet van specifieke zenders bereiken we de avontuurlijke jonge mannen én vrouwen in een specifiek en passend umfeld. Shoestring duikt als het ware ‘in de wereld’ van de doelgroep.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in