Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank … wat nu?

De Rabobank was tot voor kort de favoriet van de consument.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Geen schandalen, geen exorbitante bonussen, geen mega verliezen, geen geruzie in de top …
Kortom, de Rabobank was een stabiele, betrouwbare bank.

En dan nu. De schandalen beheersen de media. Manipulatie, zelfverrijking … you name it.

related partner content for mobile comes here

De enorme goodwill die in de afgelopen jaren, door toegewijde vakmensen,  zorgvuldig is opgebouwd, is de laatste maanden geminimaliseerd. Het laatste restje werd de afgelopen dagen weggevaagd. Duizenden werknemers moesten via de media horen dat er weer een ontslaggolf werd aangekondigd.

Ook als je moeilijkheden hebt, kan adequate, professioneel, aangestuurde communicatie je helpen. Op z’n  minst “damage control”. Mogelijk zelfs met positieve goodwill. De Rabobank lijkt de weg kwijt. Ook de communicatie weg. Zou Jochem al een nieuwe baan hebben …?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in