Overslaan en naar de inhoud gaan

Inzendtermijn AMMA geopend

De inzendmodule om AMMA-cases in te sturen is vanaf nu geopend.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via  is de inzendmodule bereikbaar. Er kan een account worden aangemaakt en vervolgens kunnen cases geüpload worden.

De AMMA Awards kennen in totaal 10 categorieën:
Beste Mediastrategie
Beste Creatieve gebruik van een medium
Beste Interactieve Mediastrategie
Beste Media-innovatie
Media-Exploitant van het jaar*
Media-adverteerder van het jaar
Mediabureau van het Jaar
Hans du Chatinier-prijs

Voor al deze categorieën kan uitsluitend online ingezonden worden.

Nieuw is het uitgangspunt dat media-exploitanten hun case moeten inzenden om in aanmerking te komen voor ‘Media-exploitant van het jaar’. Tot nu toe werd deze winnaar bepaald door de hoogste gemiddelde waardering uit een online enquête onder mediabureaus en adverteerders. De jury gaat de inzending beoordelen maar gaat ook gebruik maken van de resultaten van het online onderzoek.

Het YIM Mediatalent van het Jaar wordt bepaald in een workshop. De winnaar in de categorie Carl Lipp-prijs wordt bepaald via een online enquête.

De nominaties worden medio april bekendgemaakt.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in