Overslaan en naar de inhoud gaan

NOM komt met Kids Monitor

NOM presenteert volgende week de resultaten van de eerste Kids Monitor.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het multi-client onderzoek is uitgevoerd door GfK Intomart in het najaar van 2013 onder 2.000 kinderen in de leeftijd van 6 t/m 12 jaar. Er moet antwoord verkregen worden op vragen over het mediagebruik van kinderen in deze leeftijdsgroep. Lezen ze dagbladen en welke tijdschriften spreken ze het meest aan? Of lezen ze tijdschriften voornamelijk via de websites? Welke televisiezenders zijn favoriet en wanneer kijken ze het meest? Hoe vaak gaan ze naar de bioscoop en met wie? Welke digitale apparaten bezitten ze en welke games spelen ze? Lezen ze nog boeken of zitten ze de hele dag achter het scherm? En zijn ze wel geïnteresseerd in het milieu of alleen in muziek?

Volgende week dinsdag presenteert NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia) de resultaten van het onderzoek. De organisatie
  in een brief aan relaties dat de narkt behoefte heeft aan een currency voor printbereik bij de doelgroep 6 t/m 12 jarige kinderen. Het initiatief komt van een aantal NOM-leden die zich met hun media op deze doelgroep richten. Ook mediabureaus vroegen volgens NOM om een dergelijk onderzoek.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in