Overslaan en naar de inhoud gaan

Diesel kiest Anomaly Amsterdam voor wereldwijde campagne

De afgelopen maanden werkten merk en bureau al samen aan een nieuwe strategische koers.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De nieuwe creatieve campagne moet in februari 2017 het licht zien. Artistic Director Nicola Formichetti: Diesels succes komt voort uit de kracht om zichzelf steeds opnieuw uit te vinden en niet te veel naar het eigen verleden te kijken. We zochten naar een partner die de veranderende consumentenwereld begrijpt en met innovatieve oplossingen komt die verder gaan dan advertising.&;

related partner content for mobile comes here

Amanda Fève, Chief Strategist/Partner bij Anomaly Amsterdam: &;In het verleden toen mensen nog in fysieke winkels kwamen, er geen smartphones waren en controverse de uitzondering was en niet de norm, was het makkelijker voor merken om op te vallen. We hebben samen een merkstrategie uitgestippeld die Diesels honger naar moed en provocatie in de wereld van vandaag vertaalt.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in