Overslaan en naar de inhoud gaan

Hilke van Bergen naar de Reputatiegroep

Hilke van Bergen (1975) is per 1 oktober 2016 gestart als senior adviseur bij de Reputatiegroep. Voor haar overstap was zij onder andere…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hilke van Bergen (1975) is per 1 oktober 2016 gestart als senior adviseur bij de Reputatiegroep. Voor haar overstap was zij onder andere werkzaam als Hoofd Communicatie bij het Diakonessenhuis Utrecht, Zeist en Doorn en teamleider van het corporate communicatie-team bij het Nederlandse kantoor van het internationaal pr-bureau Edelman.

related partner content for mobile comes here

Bij de Reputatiegroep gaat Hilke aan de slag met complexe reputatie- en strategische communicatievraagstukken. Tot haar specialismen rekent zij: stakeholdermanagement, crisiscommunicatie, (her)positionering en (her)inrichting van de marketing- en communicatiefunctie.

Zij werkte voor diverse nationale en internationale opdrachtgevers in verschillende sectoren.

en is vooral geinteresseerd in vraagstukken op het gebied van zorg, onderwijs, belangenorganisaties, zakelijke dienstverlening en de overheid. Naast strategisch adviseur is Hilke trainer en verzorgt zij team- en mediatrainingen en masterclasses.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in