Commerciële tv-zenders op 42%
De commerciële zenders hadden in week 5 opgeteld een marktaandeel van 42 procent, de publieke zenders hadden gezamenlijk 34,2 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Marktleider RTL4 scoorde 16,9 procent, RTL5 4,3 en Yorin 4,8 (samen hadden de HMG-zenders 26 procent). SBS6 kwam uit op 9,6, Net5 op 3,7 en Veronica op 2,7 (samen 16 procent).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Best bekeken programma was Studio Sport van gisteravond 19.00 uur met bijna 3,4 miljoen kijkers. GTST (donderdag) had 2,4 miljoen kijkers, Spoorloos bijna 2,4 miljoen. Het Journaal van 20.00 uur van gisteravond trok 2,3 miljoen mensen. Baantjer was vijfde met 2,3 miljoen kijkers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid