Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe BOB-campagne "Niet gedronken, toch een bon"

Het Promotiebureau! heeft samen met Verkeersveiligheidorganisatie 3VO een actie geïnitieerd onder het motto: "Niet gedronken, toch een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds 25 januari 2004 worden in het kader van deze actie speciale Bobbejaanbonnen uitgedeeld tijdens politie-alcoholcontroles. Automobilisten die niet gedronken hebben maken kans op deze bon als ze bij een alcoholcontrole worden aangehouden. Met deze speciale bon krijgt de Nederlandse Bob de gelegenheid om naar België af te reizen, het land waar de Bob-campagne vandaan komt. Daar krijgt hij/zij gratis toegang tot Bobbejaanland, het Belgische familiepretpark.

related partner content for mobile comes here

Inmiddels loopt de Bob-campagne in Nederland vanaf december 2001. De naamsbekendheid bedraagt ruim 95 procent. De campagne krijgt van het publiek een 7,6 als rapportcijfer; het hoogste cijfer ooit gegeven voor een maatschappelijke campagne. De Bob-campagne is een gezamenlijk initiatief van 3VO voor Veilig Verkeer, het ministerie van Verkeer en Waterstaat en de gezamenlijke producenten en importeurs van bier, wijn en gedistilleerde dranken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in