Overslaan en naar de inhoud gaan

Burson-Marsteller versterkt marketing-pr focus

Met het aantrekken van Mirko Creyghton hoopt internationaal communicatie-adviesbureau Burson-Marsteller (B-M) haar marketing-pr focus te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mirko Creyghton (45) gaat de brandpr en marketingcommunicatie-activiteiten van B-M verder vormgeven en uitbreiden. Ook neemt hij plaats in het managementteam.Hiervoor was hij werkzaam als directeur marketing & communicatie bij Nederlands grootste hbo-instelling INHOLLAND. Daarvoor adviseerde hij veel nationale en internationale klanten op het gebied van branding en communicatiestrategieën, waaronder Corus, Het Financieele Dagblad, Koninklijk Nederlands Concertgebouworkest en ING Employee Benefits Europe.

related partner content for mobile comes here

Volgens Inge Wallage, ceo Burson-Marsteller Nederland, past de benoeming van Creyghton in de visie van B-M waarbij branding en marketing pr (kortweg brandpr) als een van de pijlers voor het bureau wordt gezien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in