Overslaan en naar de inhoud gaan

Greenpeace verandert tekst op billboards Eneco

Actievoerders van Greenpeace Nederland hebben vorige week de teksten van de reclamecampagne van Eneco aangepast. Volgens de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op billboards in Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Leiden hebben de actievoerders de Eneco-reclame "Iets wat ingewikkeld is kun je toch helder uitleggen" aangevuld met de Greenpeace-tekstballon: "Onze kolencentrales stoten CO2 uit en dat veroorzaakt klimaatverandering". Met deze nieuwe tekstballonnen wil de milieuorganisatie duidelijk maken dat energiebedrijf Eneco de consument niet alleen gemak moet bieden, maar vooral groene energie. Eneco is medeverantwoordelijk voor het vrijkomen van kooldioxide (CO2) bij stroomopwekking in kolencentrales. Greenpeace wil dat Eneco geen energie meer afneemt van vervuilende kolencentrales, maar investeert in groene stroom om het klimaat te redden.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in