Campagne Stadsdelen naar Down Under/Kidsbizz
De Samenwerkende Amsterdamse Stadsdelen hebben Down Under/KidsBizz gevraagd een campagne te ontwikkelen gericht op schoolverlaters van het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De campagne moet ze ertoe aanzetten zich in te schrijven voor een beroepsopleiding. Tot 1 oktober hebben jongeren de kans zich in te schrijven. Rapper/comedian Ali B. speelt de hoofdrol in de campagne, waarbij posters in het OV, radio en pr worden ingezet.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Promotieteams delen daarnaast een speciaal geschreven soundtrack uit. Die teams bestaan uit schoolverlaters, die hun ‘lotgenoten’ kunnen overhalen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCampagne en soundtrack benaderen de schoolverlaters vanaf 9 september in het centrum van Amsterdam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid