Overslaan en naar de inhoud gaan

Adformatie: nieuw platform voor marketing, media, communicatie en creatie

Adformatie gaat transformeren. In april worden de krachten van Tijdschrift voor Marketing, Communicatie en Adformatie gebundeld op een…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De reden voor de vernieuwing is dat het marketingcommunicatievak verandert waardoor de grenzen tussen de verschillende vakgebieden vervagen. Mediabedrijf Sijthoff Media investeert daarom in een nieuw online platform over marketing, media, communicatie en creatie.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe Adformatie wil een gids zijn voor brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea-specialisten, creators en data-analisten. Kortom, voor iedereen die bezig is met de vraag ‘hoe merken zich gedragen’.

Susanne van Nierop, content director Adfo Groep: ‘Er staat een nieuwe generatie merkbouwers en gedragsbeïnvloeders op. Een woordvoerder van ProRail is net zo bezig met het bouwen van een merk als de marketing director van Unilever. Wij willen mee veranderen en creëren onder de naam Adformatie een nieuw platform waar alle disciplines samenkomen en elkaar versterken. Door dit onder één sterk merk te doen kunnen we focus aanbrengen, filteren en ontwarren.

De door Resoluut ontworpen site ziet in april het licht. Ook is samen met Studio Room de rol van print in de digitale wereld onder de loep genomen en is een compleet nieuwe, lijvige vakglossy gecreëerd. KesselsKramer is verantwoordelijk voor het nieuwe logo en de transitiecampagne die de komende maanden is te zien en deze week van start gaat. 

Léon Bouwman, chief content officer bij Sijthoff Media: ‘Dit is voor ons een majeure operatie. We investeren flink in de ontwikkeling van het nieuwe platform, zowel in techniek als ook in de kwaliteit van de content die we straks bieden.’

Vragen? In de FAQ lees je alles wat je wil weten over de veranderingen die op stapel staan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in